Personlighetstest

Du är

 

Charlotte Permell


Trygghetsfaktor: 43 %

 

Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet.
En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning.
Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid.
Du har lätt att bli anställd.

 

Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss.

Vem är du?! 

4 Responses to Personlighetstest

  1. Marion (LJOSSA) skriver:

    Jag är Robert Broberg jag…*tss*

  2. Nina skriver:

    Du är
    *ASGARV*
    Där ser man vad som händer när det bara finns två alternativ!
    Jag som varken gillar Moodyson eller Bergman och har klent intresse för dockteater men hatar dokusåpor…
    ”Carola och Kalle Kula”, vilka val! 😀

    Jonas Åkerlund
    Trygghetsfaktor: 22 %

    Individualism och nytänkande är din stil. Tyvärr ofta för sakens egen skull.
    Du är kreativt lagd, och ser till att skaffa ett arbete där du får utlopp för det.
    Men ivern gör dig missnöjd lite för ofta ändå, och kanhända slutar det med
    att du använder hela din kreativitet till att komma på saker att klaga på.

    Lämpliga yrken: Media, Konstnärlig verksamhet, Idrott.

  3. […] Myslas sida blev jag tipsad om det här […]

  4. […] perspektiven.Lämpliga yrken: AD på reklambyrå, Stjärnjournalist på lokaltidning, Musiker. På Myslas sida blev jag tipsad om ett […]

Lämna en kommentar