Första prylarna flyttade ;-)

Häpp! Då har man så att säga börjat flytta dårå. Visserligen är det bara ett moppset som fått åka till Landstingsvägen men dock! 😀

Kilade in och kollade mitt postfack och insåg att där låg ungefär tre månaders reklam i det. Till råga på allt hade de stängt sophuset som står närmast så jag fick bära allt runt halva Boden innan jag hittade någonstans att bli av med det på.

Dagens konstaterande består av meningen ”Det är bra med portkod!”. Himla enkelt att slippa fippla med nycklar när man kommer krypandes från krogen… eller hur var det nu? 😉

Har också sett tre av mina nya grannar idag. Det gjorde inte ont. *lovar*

4 Responses to Första prylarna flyttade ;-)

  1. Lotta& Iza skriver:

    Men du… har du portkod till lägenhetsdörren också? 😉

  2. mysla skriver:

    Ehm.. njaee.. men jag har ju stor å farlig vakthund så den behöver jag inte låsa jöööö! 😉

  3. Landstingsvägen? Men…men… Det är ju där min bror bor! Och där min bror bor kommer jag att vara ofta nu i framtiden. Jag har ju en liten prins att gulla med. Han blev ju pappa igår. *ler* Jag har blivit FASTER!!!

    Du kanske hänger med på ett barnvagnsrally genom Boden ngn gång? =O)

  4. Linda skriver:

    Åhejåhå här går det undan! Trodde de va ett tag kvar till flytten!
    Haha, tack men då skulle du se första svängen vi filmade mig och Figi in action det var inte ens nära på lika snyggt med en vääldigt okoncentrerad hund.. spöade upp henne lite så blev de bra sen 😉 Flytt är jobbigt men kul sen! Å då får jag väl lära mina hundar att gå promenader i koppel så vi kan motionera tillsammans ;P Usch, vad jobbigt!

Lämna en kommentar