Nattliga Drömmar #1

juni 25, 2007

Jag fann mig själv vilt hånglandes med Tony(Almeida från 24) i en tågkupé, vi hade sen sex men det ”fick man inte se”. Jag var väldigt upphetsad… (märktes sen när jag vaknade också *rodnar*)
När tåget var framme vid sitt mål(Luleå) skulle jag och ett gäng andra gå ut och äta lunch. Jag gick hand i hand med Tony och på min andra sida hade jag en asiatisk kille jag inte vet vem han är(snygg iaf!). Jag hyste känslor för asiaten och höll även hans hand på samma vis som Tonys.

Min mobiltelefon ringde och i andra änden fanns mitt ex(på riktigt alltså) som jag tydligen var ihop med fortfarande. Han ville att jag skulle vänta på stationen så skulle han hämta mig. Jag förklarade att jag redan hade skjuts hem med Tony och att han inte behövde åka de fyra milen alls.

Då började exet gråta och förklara att han blev så svartsjuk när han hörde att jag var med de här männen och att han inte ville att jag skulle vara med dem mera. Jag förklarade för honom att jag måste få ha vänner och ljög och sa att jag inte hade nåt sexuellt med dem.

När vi kom in på den restaurang vi skulle äta på så försvann mina kompisar och jag hittade min svägerska sittandes vid ett bord. På bordet låg en keps som jag direkt visste vem det var som ägde. Jag kastade en blick mot kön där han stod och fick mina misstankar bekräftade. Det var svägerskans släkting **(som jag haft en historia med en gång i tiden). Jag ville inte prata med honom, eller se honom ens men det var fullt vid alla bord i restaurangen och jag tvingades sitta vid dem.

När ** satte sig vid bordet var det precis som om ingen av oss såg den andre. Sen vaknade jag.


Tack MrArboc…

juni 25, 2007

…för de vackra blommorna! (klicka för större bild)