Det kom en…

juni 1, 2007

…liten Linus ikväll. Passande nog så valde han att komma precis idag. Mer info än så har jag inte.

Grattis Markus och Rose till son nummer två!!

Grattis till mig som ännu en gång blev faster. 🙂

Grattis till Gustav som blev storebror!

Uppdaterat med text från sms från modern:

En Linus kl 21:17. 3335g och 50 cm. Skickar bild imorgon. Han har mitt hår så just nu har han raggarfrilla :). En gullig kille!

Vi har önskat att få komma hem imorgon. Har rätt ont så vi får se. Tog 15 min från det att vi kom tillbaka till sjukhuset så var han ute.

Näsan och munnen är lik Gustavs men G hade inte lika mycket hår och inte så mörkt.
Nu vill han äta, hörs imorgon.

Den här är speciell. Inte bara för att han tillhör min familj utan speciell sett utifrån ett större perspektiv. Ska bli intressant att se vad han utvecklas till det lilla livet.

Välkommen till världen Linus!


MVG #6

juni 1, 2007

Trots veckans alla jobbigheter lyckades jag bra på min uppgift även denna gång…

100%

Utmärkt Åsa!

Det blir ett MVG för uppgiften.

/Noël