Dagens citat

juli 5, 2007

Från mig själv: Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag vill ha utveckling åt något håll, det får inte ständigt stå stilla.

Från kär vän: Gapskratta så magen vill dö och få känslokickar så det killar i magen och på andra ställen, det är så det ska kännas ihop med den man lever med!

Från Albert Einstein: Det finns bara två sätt att leva vårat liv. Ett är som om inget är ett mirakel. Det andra som om allting är ett mirakel.

Från Turkiet: Kärleken är själens tandvärk.


Flipp och Flopp

juli 5, 2007

Flipp:
Serien Day Break som går på kanal 5 på måndagskvällar är en rätt ok serie. Mystiken tätnar kring avsnitt 11 och de två sista avsnitten är riktigt bra. Den mäter sig nästan med 24 men bara för att det är ganska mycket action hela tiden. 🙂

Flopp:
Filmen Spiderman 3 var en ren besvikelse. Jag kunde besparat mig de två timmarna det tog att se den. Har man sett ettan har man sett de övriga två… liksom.


Knasiga dagar

juli 5, 2007

Hela världen har varit upp och ner den här veckan och helgen innan det…

För att få nån sorts stabilitet i tillvaron har jag utlyst denna dag som städardag och pluggardag.

Kul va?! Ni är väl lite avis!? 🙂