Ny sida igen

Jag har surfat runt på bloggar och insett att det här med söktermer är ruskigt intressant! Därför har jag nu skapat en sida där jag kommer att skriva in alla söktermer framöver. 🙂
Vet att iaf några är intresserade. 😉

Uppdat: Måste ju tillägga att det inte råder någon som helst tvekan om vilken term som är hetast just nu. Cesar Millan är en poppis kille. 😉

5 Responses to Ny sida igen

  1. MrArboc skriver:

    Det var länge sedan Cesar syntes i min statistik kan jag säga, men han har förekommit ett par gånger!

  2. Love skriver:

    Haha jag har ju en så pass nystartad blogg så jag har inga söktermer än. Men det ska bli intressant sedan när de börjar ploppa in 🙂

  3. Syster Yster skriver:

    Jag fattar inte det här med söktermer berätta gärna för mig! Men helst på min sida eftersom jag ofta tappar bort var jag varit 🙂

  4. […] I den förra bloggen, före den katastrofala kraschen, hade jag blivit inspirerad av Mysla att lägga till en sida med enbart söktermer. Det har jag fortfarande planer på, men väntar […]

  5. […] den förra bloggen, före den katastrofala kraschen, hade jag blivit inspirerad av Mysla att lägga till en sida med enbart söktermer. Det har jag fortfarande planer på, men väntar […]

Lämna en kommentar