Bodens Blodbad

Det verkar som om damen i huset har börjat löpa och det var ju inte riktigt lika väntat som förra gången. Hon löper en gång per år och det har fallit in runt påsk samtliga gånger sen hon flyttade in hos oss. Det är inte påsk nu, inte ens i närheten av påsk. Eller? Har jag rent av missat i planeringen så det faktiskt ÄR påsk snart? Näe, va?
Hur som helst, det passar fint nu! Så länge det inte är mitt i sommaren så är jag överlycklig. =)

8 Responses to Bodens Blodbad

  1. MrArboc skriver:

    Men du, påsk är ju en rörlig helg:-)

  2. mysla skriver:

    Jo men asså liksom! Hon har löpt varje påsk. Och påsken kan inte ha flyttat/rört sig en hel månad sen ifjol… eller hur? =) Den flyttar ju bara nån vecka hit och dit ju…

  3. Lotta skriver:

    Haha, den rör sig faktiskt från slutet på mars till mitten på april ungefär så jag förstår att hon inte kan hålla reda på när den infaller just i år. 😉

  4. Lotta skriver:

    Och förresten tycker jag du ska skita i att hon missar påsken och vara evigt tacksam och glad att du har en hund som löper en gång per år! Iza löpte med fyra månaders mellanrum innan jag kastrerade henne.

  5. qenzo skriver:

    Löv U to bejb!!
    Saknar dig massor med… faktiskt.

  6. bacillen skriver:

    hej hopp i galopp!!
    du? funkar det om du vill lägga in bild i bloggen? du vet med det där trädet, och kopiera länk…….det går om man skriver i kod, men det kan ju bara G…du vet….varför funkar det inte som förut!! WHY!!
    pööss!

  7. mysla skriver:

    Basselusk: Jag vet inte, men jag noterade det igår och blev rejält förbannad. Jag vill kunna lägga in bilder enkelt.
    Men det funkar om du gör som så att du klickar på ”kod” och sen ”img” å sen klistrar in andressen till bilden. =)

  8. Nina skriver:

    Såvida man inte använder mac istället för pc…ingenting funkar då… *suck,trött på machatarsiter*
    Förstår också att din tik blir förvirrad av denna eländiga hrlg som aldrig har vett att hålla sig still i almanackan… 😀

Lämna en kommentar